Tabel Evenimente

Înregistrările vor fi afișate într-un tabel de administrare, funcționalitățile descrise pentru un astfel de tabel de regăsesc la secțiunea Table Management.

Tabelul de administrare al evenimentelor va permite sortarea ascendentă și descendentă și căutarea rapidă după:
• titlu;
• tip;
• temă;
• loc;
• început;
• sfârșit;

Buton Editeaza

Acționarea acestui buton ce apare pe fiecare linie din tabel va oferi posibilitatea afișării detaliilor unui eveniment, precum și modificarea datelor evenimentului respectiv . (vezi fereastra de adăugare/modificare eveniment).

Adăugare/Modificare Eveniment

Câmpurile obligatorii pentru a adăuga un nou eveniment sunt:
• tip manifestare;
• titlu;
• tema eveniment;
• locul desfășurării;

Valorile pentru câmpurile de la data și până la data se vor selecta dintr-un obiect de tip calendar.

Câmpul personalități prezente poate avea mai multe valori astfel, prin apăsarea combinației de taste CTRL și Insert, apare un nou câmp de același tip.

Adăugare

După completarea câmpurilor obligatorii butonul Adaugă va putea fi acționat, dacă nu sunt completate câmpurile obligatorii butonul Adaugă va fi inactiv.

La acționarea butonului Adaugă, fereastra de adăugare/modificare eveniment se va închide automat și veți fi redirecționat către tabelul de administrare al evenimentelor, unde se va putea observa înregistrarea nou adăugată.

Buton Rasfoieste

La modificarea unui eveniment, sunt aceleași câmpuri obligatorii ca și la adăugare. Modificarea mai permite în schimb și selectarea unei imaginii pentru evenimentul respectiv. Imaginea se poate selecta prin acționarea butoanelor Răsfoiește sau Selectează.

Buton Modifica

Modificarea unui eveniment se face la acționarea butonului Modifică.

Buton Renunta

Se poate renunța oricând la adăugarea sau la modificarea unui eveniment prin simpla acționare a butonului Renunță.

Tabel Evenimente

Tabel Evenimente

Adaugare Eveniment

Adaugare Eveniment