Tabel Evenimente
Înregistrările vor fi afișate într-un tabel de administrare, funcționalitățile descrise pentru un astfel de tabel de regăsesc la secțiunea Table Management.
Tabelul de administrare al evenimentelor va permite sortarea ascendentă și descendentă și căutarea rapidă după:
• titlu;
• tip;
• temă;
• loc;
• început;
• sfârșit;
Acționarea acestui buton ce apare pe fiecare linie din tabel va oferi posibilitatea afișării detaliilor unui eveniment, precum și modificarea datelor evenimentului respectiv . (vezi fereastra de adăugare/modificare eveniment).
Adăugare/Modificare Eveniment
Câmpurile obligatorii pentru a adăuga un nou eveniment sunt:
• tip manifestare;
• titlu;
• tema eveniment;
• locul desfășurării;
Valorile pentru câmpurile de la data și până la data se vor selecta dintr-un obiect de tip calendar.
Câmpul personalități prezente poate avea mai multe valori astfel, prin apăsarea combinației de taste CTRL și Insert, apare un nou câmp de același tip.